آموزش نامحسوس زبان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش نامحسوس زبان
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 47
نویسنده : مولوی

آموزش نامحسوس زبان
براي يادگيري زبان‌هاي خارجي، روش‌ها و نرم‌افزارهاي مختلفي وجود دارد و برخي از آنها مانند نرم‌افزارهاي Rosetta Stone و Tell me more كه بسيار گران‌قيمت هستند، براي آموزش زبان به شما از روش‌هاي مختلفي استفاده مي‌کنند.

اگر شما هم قصد يادگيري يکي از زبان‌هاي خارجي را داريد، حتما با بزرگ‌ترين مشکل يعني کمبود وقت مواجه شده‌ايد! کمبود وقت از جمله عواملي است که باعث مي‌شود بسياري از علاقه‌مندان به فراگيري يک زبان خارجي، اين کار را کنار بگذارند و نتوانند به هدف خود دست يابند؛ چراکه براي استفاده از نرم‌افزارهاي ذکرشده بايد روزانه مدت زماني بين 30 تا 60 دقيقه را به‌ کار با اين نرم‌افزارها و يادگيري زبان اختصاص داد.

اين هفته قصد داريم نرم‌افزاري به شما پيشنهاد کنيم که بدون اختصاص ساعت مشخصي، با آن زبان مورد نظر خود را فرا بگيريد.

به‌ کمک نرم‌افزار EasyWords که استفاده از آن کاملا رايگان است، قادر خواهيد بود در زمان‌هاي استفاده از رايانه، به حفظ واژگان مورد نياز براي يادگيري زبان دلخواه‌تان بپردازيد. از ويژگي‌هاي قابل ذکر در اين نرم‌افزار، ايجاد پرسش‌هاي مختلف در فواصل زماني گوناگون است که به‌ صورت سوالاتي روي صفحه نمايش ظاهر مي‌شوند و در صورت ارائه پاسخ اشتباه، پاسخ صحيح را به شما آموزش مي‌دهند.

از ويژگي‌هاي ديگر اين نرم‌افزار مي‌توان به فرهنگ واژگان انگليسي در سطوح مبتدي، متوسط، پيشرفته، تافل، آيلتس، جي‌مت و نيز فرهنگ واژگان آلماني در سطوح مبتدي و متوسط اشاره کرد.

اين نرم‌افزار در تمام نسخه‌هاي 32 و 64 بيتي سيستم عامل ويندوز قابل نصب و استفاده است و براي دانلود نسخه رايگان آن با حجم کمتر از 2 مگابايت مي‌توانيد به لينک زير مراجعه کنيد:

http://clicklinks.ir/30705b



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: درسی! , کنکور , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: